arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۹۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۲ - ۲۱ تير ۱۴۰۳

ادعای یک منبع آگاه در باشگاه استقلال: پاداشی داده نشده؛ بخشی از قرارداد و حقوق عقب افتاده بود

یک منبع آگاه در باشگاه استقلالمدعی شد با وجود مصوبه هیات‌مدیره و موافقت هلدینگ، هیچ گونه مبلغی به‌عنوان پاداش سه برد هفته‌های پایانی فصل پیش در حساب کادر فنی، بازیکنان و مدیریت منظور نشده و کل مبلغ به‌عنوان قسمتی از قرارداد و حقوق افراد در سیستم مالی باشگاه استقلال به ثبت رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرهیختگان: با واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس، این شرکت پتروشیمی که از شرکت‌های متمول نفتی کشور به‌شمار می‌رود، در هفته‌های پایانی فصل گذشته پس از هر برد شاگردان نکونام در رقابت‌های لیگ برتر به‌منظور روحیه‌بخشی و ایجاد اتحاد و انسجام در روزهای پایانی فصل، پاداش‌های قابل‌توجهی را به نفرات این تیم اختصاص داده و این درحالی است که انتشار لیست نفراتی که این پاداش را دریافت کرده‌اند، انتقاداتی را به‌همراه داشته است.

البته در این خصوص یک منبع آگاه در باشگاه مدعی شد با وجود مصوبه هیات‌مدیره و موافقت هلدینگ، هیچ گونه مبلغی به‌عنوان پاداش سه برد هفته‌های پایانی فصل پیش در حساب کادر فنی، بازیکنان و مدیریت منظور نشده و کل مبلغ به‌عنوان قسمتی از قرارداد و حقوق افراد در سیستم مالی باشگاه استقلال به ثبت رسیده است.

گفته می‌شود در این بین البته پاداش کارکنان و کارمندان باشگاه بابت هر برد در چند بازی آخر فصل برقرار بوده است.

این درحالی است که براساس ادعای این منبع، بنابر درخواست مدیریت باشگاه، این مبلغ به‌عنوان حقوق‌های عقب‌افتاده مدیریت به ثبت رسیده و به‌عنوان پاداش درنظر گرفته نشده است. 

نظرات بینندگان